Orkaan Fay - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Orkaan Fay - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Orkaan Fay

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

24 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Gisteren is orkaan fay over ons heen gekomen. Veel regen en veel wind. Aan het einde van de middag ging het weeralarm, moesten we naar beneden.. maar niet voor lang. Ik dacht dat het allemaal wel mee viel maar vandaag liepen over de campus. Het hele hek bij de tennisbaan is omgewaaid, grote takken overal, lantaarnpaal omgewaaid etc. Vandaag is het gelukkig beter weer, het was gister maar een saaie dag.

Verder alles goed met me hier. De afgelopen week hebben we elke dag om 5.15 hardgelopen en daarna fitnessen. Zelfs vandaag (zondag) moesten we rennen. Maar ach, alles voor het goede doel.

Verder weinig te melden, ik zal nog wel een paar foto's maken.

Hoe is het met iedereen?

Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 59269

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: