Naar huis - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

05 December 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Ik ga over 2 uurtjes naar montgomery toe! Ik ga nog eventjes shoppen met vriendinnen, ze zetten me daarna af op het vliegveld.

Vannacht weinig geslapen, nog als een gek geleerd voor een toets vanmorgen.. ging super! Ik ben gewoon klaar!! Echt een heerlijk gevoel.

Sorry voor het korte bericht, moet nog dingen regelen voor vertrek.

Kijk er naar uit om iedereen weer te zien!! tot snel!!

leo

  • 05 December 2008 - 15:39

    Mein:

    Tot morgen!

  • 05 December 2008 - 16:15

    Leonie:

    tot morgen zussie

  • 05 December 2008 - 18:49

    Heleen:

    hele goeie vlucht gewenst!!!!! Wel gezellig dat je gezelschap hebt.
    Tot morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 05 December 2008 - 22:25

    Heleen:

    Leo belde net dat ze in het vliegtuig zit op weg naar Memphis.Was weer bijna te laat..........
    Heeft een internationale telefoon gekocht,dus kunnen voortaan makkelijker bellen!!!!!!!

  • 06 Januari 2009 - 09:08

    Heleen:

    Net Leo weggebracht.Kwamen het team van 'hello goodbye''weer tegen.Kennen ons ondertussen al en zeiden gedag.9.51 hr boarding en als het goed is om 10.30hr de lucht in op weg naar Newark,dan naar Memphis en tenslotte naar Montgomery.Vannacht onze tijd aankomst 4hr,dan nog uur in de shuttle.Zal dan wel gaar zijn.

  • 09 Januari 2009 - 13:02

    Annemarie:

    He zussie,

    Veilig aangekomen?
    Goede reis gehad?

    liefs,
    Ann.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 59218

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: