Een nieuw bericht!!! - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Een nieuw bericht!!! - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Een nieuw bericht!!!

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

21 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Sorry dat ik zo lang niet een bericht heb geplaatst, maar ik had het even gehad met deze website. Ik had het gevoel dat toch niemand het las. Maar ach, nu wordt dit bericht misschien wat meer gewaardeerd hihi!!

Er is een hoop gebeurd in tussentijd. Ik ben een week in Nederland geweest omdat mijn kleine grote zusje ging trouwen!! Echt heel bijzonder.. was echt een te gekke week, thanks everyone!!

Het was ook wel weer oke om terug te vliegen. In augustus was het wel weer een beetje spannend. Al mijn beste vrienden van vorig jaar waren weg. Gelukkig zijn er dit jaar weer allemaal nieuwe leuke mensen!! De terugweg was wel heel grappig. Ik stond in atlanta voor de gate te wachten om naar montgomery te vliegen. Montgomery is toch een beetje afgelegen.. dus dan verwacht je geen nederlanders.. altijd amerikanen op die vlucht! Staat Nicole thyssen opeens voor mijn neus! Voor de leken.. staat ongeveer 200 vd wereld met tennis. Ging naar troy om hier een prof toernooi te spelen. Hebben naast elkaar gezeten in het vliegtuig, was onwijs gezellig. Toen we landden zei ze: wat doe je hier.. je zit in de middle of nowhere. Na een week in troy.. wilde ze niet meer weg! haha!

Had alleen een probleem toen ik terug vloog. Ik had some schoolboeken meegenomen. Kom ik aan in montgomery, is mijn bagage er niet!! Ik navragen.. oooh mevrouwtje.. dat hebben we gewoon niet op je vlucht gestopt.. vliegtuig werd een beetje zwaar, SUKKELS!! Mijn schoolboeken zaten er in.. en had een test 2 dagen later, ging niet helemaal lekker dus! Kreeg bagage pas 2 dagen later, had gelukkig nog spullen in troy.

Vorige week heb ik fallbreak gehad. We gingen toen 4 dagen naar Jacksonville. Heb er echt van genoten. Hotel was echt geweldig, lag aan het strand. In singel en dubbel finale gehaald.. maar we konden het toernooi niet eindigen ivm regen.. Die week rust in Nederland heeft me echt goed gedaan.. even geen tennis.. het gaat weer helemaal goed nu!

Verder gaat alles zijn gangetje hier. Toen ik hier in augustus aan kwam had ik toch wel twijfels of het wel de juiste keuze was om nog een jaar te gaan. Na 2 dagen in troy, had ik het al weer helemaal naar mijn zin. Dit is gewoon mijn leven. Ik vind het zo leuk dat tennis nog te combineren valt met studie, ik geniet er van. and.. Time flies when you are having fun. Over 2,5 jaar heb ik gewoon mijn papiertje al!!

Anyway.. er moet toch nog wel wat voor gebeuren om zijn papiertje te ontvangen. Ik heb het toch wel erg druk op school. Af en toe moet je wat manieren vinden om wat tijd te winnen. Zoals vandaag bijvoorbeeld. Ik moest nog een test van history inhalen.. ivm week in nederland. Ik ga dus vandaag naar de leraar. Ik zet mijn nederlands/engels accent op. Meneer, mijn engels is niet zo goed, mag ik een woordenboek gebruiken?? Hij moest er wel over nadenken maar vond het goed. Ik had alleen tussen de regels door in het woordenboek.. allemaal aantekeningen gemaakt. Ik heb het niet heel veel gebruikt.. maar toch nodig gehad bij 4 vd 50 vragen.. wel grappig. Uiteindelijk een A gehaald.., hihi!!

Het is nu al weer 21 October. Niet te geloven hoe snel de tijd gaat. 5 december vlieg ik al naar huis..!!

Er zijn nog genoeg verhalen.. maar ach, dan heb ik nog wat te vertellen voor in december.

Ik wilde eigenlijk maar een kort en bondig berichtje plaatsen.. maar dat kan ik dus gewoon niet!! Ben al weer een half uur bezig.

Zal er nog wat foto's bij stoppen.. wel leuk!! Donderdag vertrek ik trouwens naar het volgende toernooi in Athens.. , ons laatste toernooi is ergens in november in mississippi..

Ik zal jullie weer wat vaker op de hoogte houden.

groetjes leonie

  • 21 Oktober 2008 - 04:00

    Mein:

    Haaaiiii Sisssss!!!!

    Snelle reactie heb ik he! Krijg je als je in het ziekenhuis zit... Zit op wat bloeduitslagen te wachten... Komen er nog meer foto's?!?!?!

    Leuke verhalen, maarruuhhh, spieken?! Hihi,

    Oh, en hou je van chocola? ;-)

    xxx Mein

  • 21 Oktober 2008 - 04:00

    Mein:

    Oh, je bent nu bezig joh, wat grappig, zie er steeds meer komen!!

  • 21 Oktober 2008 - 04:28

    Mein:

    Oh, je bent nu bezig joh, wat grappig, zie er steeds meer komen!!

  • 21 Oktober 2008 - 07:18

    Heleen:

    Startte computer op en........geen Gustav,maar nieuw bericht..............Toch weer leuk dat je dat gedaan hebt.Meeste mensen reageren wel niet,maar ik word er wel op aan gesproken als je niet schrijft.Mis jouw foto in de trouwauto,net zo,n leuke.
    Geniet er maar van daar,hier giet het weer eens.XXXXXXXXXXXX

  • 21 Oktober 2008 - 08:10

    Stef:

    Hoi Leonie
    Goed om van je te horen. Wij vonden het ook super leuk dat je er bij was op onze bruiloft. Het was een super leuke dag, een om niet te vergeten. Gaaf dat het allemaal goed gaat met je. En inderdaad heb je je papiertje sneller dan je denkt. Geniet er de komende tijd nog maar flink van want over een paar jaar denk je van, woh dat was toch een bijzondere tijd in het land van de dollars en cowboy hoedjes.

    Tot snel en bedankt voor je berichtje.
    Je zwager.. :-) Stef

  • 21 Oktober 2008 - 12:29

    Jenneke:

    Heey Leo,

    ondanks dat we elkaar nooit meer spreken, volg ik je wel altijd via je site hoor! Erg leuk altijd om te lezen wat je allemaal meemaakt!! Ga zo door!! :D

    Liefs, Jenneke

  • 21 Oktober 2008 - 20:36

    Annemarie:

    He kleine GROTE zussie van mij! Klinkt goed daar! Hier is het goed. Lekker na genieten van de bruiloft en we doen het rustig aan. In december kom je maar een keer logeren!! Succes daar en tot spreeks! Kus, Ann.

  • 23 Oktober 2008 - 04:42

    Leonie:

    Happy birthday zwager!! enjoy your day!! hoe is het verder?

  • 23 Oktober 2008 - 04:42

    Leonie:

    iedereen bedankt voor de berichten.. erg leuk!

  • 24 Oktober 2008 - 18:33

    Mein:

    Hoi zus,

    hoe is het in Athens??
    Ik hoef nog maar 3 nachten, aftellen!!!

    doeidoei!

  • 25 Oktober 2008 - 10:42

    Rob:

    dag le,

    gewoon berichtjes sturen
    wellicht wat serieuzer groetjes rob

  • 25 Oktober 2008 - 20:24

    Heleen:

    Zag net dat je gewonnen hebt!!! Knap.
    Hier gaat vannacht de klok weer uur achteruit(wordt lange nacht voor je Mein).Doen ze daar bij jullie ook aan?
    Voor straks weer heel veel succes.XXXXXXXXXXXX

  • 26 Oktober 2008 - 03:44

    Leonie:

    Ooh dat is top.. dan is het tijdsverschil nog maar 6 uur.. Ja doen ze hier ook aan.. maar wordt niet at the same time veranderd. Alles best hier in athens, enjoying it!

  • 26 Oktober 2008 - 05:22

    Korneel De Belg:

    Hahaha, zie je wel dat je site gelezen wordt!
    Hopelijk heb je niet in alles een domme gebelgde aanjager nodig! :-)

    Vamos, vamos, vamos Leonie!

  • 27 Oktober 2008 - 00:53

    Mein:

    Balen zus!!!!!!!!!! Weer tweede....... :-(

  • 27 Oktober 2008 - 03:05

    Leonie:

    Jaaa zussss, ik heb net de uitzending bekeken! K ben weer in troy.. Echt balen zeg!! was wel onwijs spannend!! je nachtdiensten zijn nu voorbij he!!?? xx

  • 27 Oktober 2008 - 04:40

    Mein:

    Sisss, over precies drie-en-een-half uur zit het erop!! Jippie!!

  • 09 November 2008 - 08:21

    Mein:

    Hoi zusje...
    hoe was de football gisteren??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 59220

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: