Nog 3 weken - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

16 November 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Weer even een berichtje. Over 3 weken vlieg ik al weer naar huis toe!! Tijd vliegt..

Wat is er ondertussen gebeurd.. Obama won de verkiezingen.. Het was hier een gekkenhuis!! Alle straten liepen vol met donkere mensen, konden niet stoppen met feesten!! Iedereen schreeuwde: "our president is black" Was echt n gekkenhuis. Wel bijzonder om op dit moment in amerika te zijn.

Verder heb ik nog een toernooi in hattiesburg gespeeld. We zaten daar bij gastouders in een mega groot huis, was onwijs leuk. Tennissen ging ook best goed, niets verloren. Was niet echt een toernooi, meer oefenwedstrijden.

Op dit moment heb ik het erg druk. Ik weet al 3 maanden dat ik de 18e een presentatie van 20 min heb.. en laat het weer op het laatste moment aankomen!! K leer het ook nooit..

Verder was maxime gister jarig, Franse gast uit het tennisteam. Zijn ouders vroegen paar weken geleden aan hem, wat wil je voor je verjaardag? Zegt ie.. ja jullie maar dat kan niet.. dus vroegen ze wat hij dan wilde. Hij wist het niet, I pod ofzo. Werd hij smorgens gebeld op zijn verjaardag, zijn pakketje/cadeautje zou om 11 uur in pace hall zijn, of hij daar kon zijn. Stonden zijn ouders daar!!! Die zijn nu al 2 keer in 1 semester langs gekomen.. cadeautje! Mensen weten ook niet wat ze met hun geld moeten! aso! Gisterenavond zijn verjaardag gevierd. Ouders hadden aan ons gedacht. Allemaal europees/franse lekkere dingen meegenomen. Was leuk.

Verder alles goed met me.. Doe wel weer een paar foto's bij dit bericht, zegt vaak meer..

Alles goed met iedereen??

  • 16 November 2008 - 08:55

    Heleen:

    Zou een mooie keuken voor ons zijn!!Stond die villa in de buurt waar je vorig jaar zat?
    Was gister erg gezellig bij Ann en Stef.Zijn naar de philipswinkel en kringloop geweest.
    Wacht vol spanning op HGB,ben benieuwd wanneer ie komt!!!!
    Tot over 20 dagen!!!!!

    dikke zoen

  • 16 November 2008 - 10:16

    Heleen:

    LEO VINDT HET ERG LEUK OM EEN KAARTJE TE KRIJGEN!!!!!!!!!!

    Haar adres:

    TSU BOX 82217

    TROY,AL 36082

    UNITED STATES OF AMERIKA

    Allemaal ff wat sturen!!!!!!!!!!!!

  • 16 November 2008 - 15:45

    Heleen:

    De laatste die uitgegeven is :HGX

    snif......

  • 16 November 2008 - 21:26

    Mein:

    Wat is HGX?

  • 16 November 2008 - 21:31

    Mein:

    Wat is HGX?

  • 17 November 2008 - 03:34

    Leonie:

    Denk de nieuwe auto zus..

  • 17 November 2008 - 09:49

    Heleen:

    Goed gedacht!

  • 17 November 2008 - 13:24

    Thomas:

    Leo, tijd gaat snel! Gezellig dat je de tijdens de feestdagen hier bent. Kijk er naar uit! Tot snel zussie...

  • 18 November 2008 - 19:38

    Mein:

    Hoe ging je presentatie zus??

  • 04 December 2008 - 17:09

    Leonie:

    Presentatie ging top. Morgen vlieg ik naar huis, heb in tussentijd nog wel 2 toetsen.. hoop dat ik nog tijd heb voor een berichtje!! Zal mijn best doen!! Tot snel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 59224

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: