Laatste week - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 December 2007 | Verenigde Staten, Troy

hoihoi,

Over 4 dagen vlieg ik naar huis toe!! Heb er echt zin in!! Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, ik had het druk met school. Nu ben ik lekker klaar. Ik train hier nog een beetje.. heb weinig te doen.. maar ach. Eigenlijk is de tijd hier echt heel snel gegaan, ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Volgend semester zal nog leuker worden.. heel veel reizen. Echt cool.

Verder heb ik het hier wel echt gehad. listen.. 2 dagen terug.. brandalarm ging om 5 uur af.. vlak voordat ik ging koken. Dus wij naar buiten.. Daarna ging het 's avonds nog een keer af.. wij weer naar buiten.. vervolgens ging het de morgen er na om 7 uur weer af.. Je word er echt helemaal gestoord van... maar ja dat was nog niet het hele verhaal. Vannacht werd ik wakker.. maar ik wist niet waarvan. Mirte komt me kamer binnenlopen.. doet ze normaal nooit 's nachts.. dus ik dacht.. dan kan ik maar van 1 ding wakker geworden zijn.. het brandalarm! En ja hoor.. ze deed me deur open.. en al die sirenelichten je kamer in.. Dus wij maar weer een sprintje naar buiten getrokken met onze laptop.. paspoort.. Ik wil ten slotte wel naar Nederland over 4 dagen!! Maar ja.. komen we buiten aan.. gingen er een paar lachen.. haha laptop mee.. elke keer al loos alarm bladiebla. Bleek er echt brand te zijn!! hahahaha!! Toen ze dat door hadden schoten ze helemaal de stress in.. shitt me laptop bladiebla haha! Maar ja.. het was op de 3e verdieping naast Edwin zijn kamer.. een stomme chinees deed een poging tot koken.. om half 5... Maar ach..

Van al dat koken ben ik al echt afgevallen! Het leek alsof ik 30 weken zwanger was.. het zijn er nu nog maar 15 denk..

Verder ben ik gisteravond maar naar een party geweest.. je moet wat als je hier niets meer te doen hebt. Was wel leuk..

Edwin is donderdag vertrokken. Is goed aangekomen. Hij komt die deuren door op het vliegveld.. denkt zijn familie te zien.. WAREN TE LAAT!! aaah wel zielig.

Verder heb ik een tas geleend van meisje uit Engeland. De reistassen van coach zijn nog steeds niet binnen, echt irritant.. Maar ik heb nu gelukkig een tas.

Ooh ja ik ben ook naar een football game geweest.. ze verloren alleen.. maar ja ik heb wel foto's hihi!! Ik ben ook nog naar een basketbal game geweest.. allemaal wel grappig.

Ik heb echt heel weinig te melden verder. De laatste dagen gaan langzaam.. maar ja.. over 4 nachtjes slapen zit ik nuu in het vliegtuig! sounds good..

K zet nog wel een paar foto's op deze site.. is denk leuker.

Groetjes leonie

  • 10 December 2007 - 08:23

    Marky:

    hey liefie, ik kan ook niet meer wachten!! bedankt voor je lieve kaartje!! op 14 december kom ik die knuffel zeker ophalen!! ik ben er wel een uurtje eerder, voor belangrijke wedstrijden moet je er ook altijd een uur eerder zijn ;)

    tot snel moppie,

    kusje

  • 10 December 2007 - 13:48

    Mein:

    Siss, die andere blonde heeft je truitje aan!!!!! Die uit australie!!!
    Nog 4 nachtjes, jeeeeehhhhhh!!!!!!!!!!!!

  • 10 December 2007 - 16:35

    Leonie:

    haha ja zus, heb het hele semester al van haar gepikt omdat ik hier amper kleren heb.. Ik ga misschien woensdag nog naar het strand om poepie bruin te worden.. kan ik iedereen lekker pesten thuis. Het is hier 25 graden.. niet slecht hoor!! haha!!

    Tot heel snel!!

    xxxxxxx

  • 10 December 2007 - 18:01

    Ann:

    He MEin,
    nee dat meisje heeft mijn truitje aan!!! Wat grappig.
    Hier is'tw el wat kouder..
    Hoe laat kom je dan aan Leo??

    Liefs,
    Ann.

  • 11 December 2007 - 17:40

    Leonie:

    Nog 2 nachtjes en dan ga ik... VLIEGEN!! jahoeeee!! Tot snel allemaal!!

    xxxxx

  • 11 December 2007 - 19:59

    Marky:

    Nog 43 nachtjes en dan ga ik... VLIEGEN!! jahoeeee!! Tot snel moppie haha

    xxxxx

  • 12 December 2007 - 11:41

    Heleen:

    Ann,als het goed is landt ze om half 11.Vluchtnr:us798.Je moet maar ff op teletekst kijken:blz 757.
    see you

  • 12 December 2007 - 22:23

    Leonie:

    hoihoi,

    Ja ja morgenochtend ga ik hier om 9 uur weg. Als jullie geluk hebben land ik om half 11 in Amsterdam.. aah k heb er zin in om iedereen weer te zien!!

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 59272

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: