Ik vertrek over 7 uur! - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Ik vertrek over 7 uur! - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Ik vertrek over 7 uur!

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

13 December 2007 | Verenigde Staten, Troy

hoihoi,

Het is nu bijna 2 uur 's nachts hier in Troy. Alles is ingepakt.. ik heb net zelfs een dweil in mijn handen gehad.. Alles is schoon.. dus verlaat je je kamertje met een lekker gevoel. Ik ben nu nog op.. om weer in het Nederlandse ritme te komen. Ik slaap deze nacht dus heel weinig. Morgen vertrekt mijn laatste vlucht om 21hr troy tijd.. Dus omdat ik dan weinig geslapen heb ben ik dan kapot.. waardoor ik wel kan slapen! Dus hoop ik 8 uur te slapen.. Ik kom half 5 troy tijd in de nacht aan..

Net nog even een foto gemaakt voor de kerstboom.. ja.. wel gek.. ik stond in mijn rokje en truitje.. het was hier vandaag ook weer zo warm, 26 graden.

Ik ben er helemaal klaar voor om naar huis te gaan! Ik heb jullie allemaal gemist!

Morgen tijdens mijn vlucht schrijf ik misschien wel wat op mijn site.. In charlot moet ik overstappen.. en ik weet zeker dat daar draadloos internet is.. en philadelphia maybe ook wel..

Ik ben moe.. weinig inspiratie.. Ik weet alleen dat ik iedereen heel graag weer wil zien!!

Tot heel snel!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 December 2007 - 08:35

    Heleen:

    Jullie zijn zeker lang op,zit nu met Mirte te msn en.
    Morgen ben je er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13 December 2007 - 14:48

    Henk:

    Da's mooi op tijd voor de training,Leo.
    Zaterdag 11.00....

    Toedeloe

  • 13 December 2007 - 19:56

    Mein:

    Sisss, got your message!!
    Het is hier koud, brrrr, freezing!!!
    doeiiiiiiiiiiiii

  • 13 December 2007 - 20:54

    Rob:

    goede reis en tot vrijdag

  • 13 December 2007 - 21:53

    Heleen:

    Appeltaarten net uit de oven gehaald.Je pudding en bramensap gekookt.Afbakbroodjes en kaas liggen klaar.Dus......je kan komen.
    Mark en je pa zitten nog bij Mein en Le,zijn kerstboom brengen.
    Tot straks...............liefs

  • 13 December 2007 - 23:04

    Mein:

    Nou mam, ga maar snel slapen, anders ben je morgen moe!!!
    De kerstboom staat, wel een beetje scheef en de poezen vinden het helemaal geweldig. Handig hoor, dat zelfs de versiering er al bijzat!
    Tot morgenavond, doeiiiii

  • 14 December 2007 - 08:27

    Mein:

    Datum Schema Vlucht Luchthaven Status Actueel
    14/12 10:30 US 0798 Philadelphia Expected 10:12
    Maatschappij Hal Balie Gate Type
    US Airways 762

    We houden je in de gaten!!!

  • 14 December 2007 - 16:07

    Heleen:

    Nou ze is er!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kwamen we op schiphol stond het hele team van Hello Goodbye voor de gate.Dachten al dat het voor Leo was,maar helaas.........

  • 24 December 2007 - 21:18

    Nog Meer Miles!:

    Air France-KLM neemt VLM over
    Uitgegeven: 24 december 2007 14:58
    Laatst gewijzigd: 24 december 2007 15:45

    AMSTELVEEN - Air France-KLM neemt de Belgische luchtvaartmaatschappij VLM Airlines over. Dat heeft het Frans-Nederlandse concern maandag bekendgemaakt zonder financiële details te geven.

    VLM Airlines is een onderdeel van het Nederlandse bedrijf Panta Holdings en bezit achttien Fokker 50-toestellen en een BAE 146 toestel. Bij VLM Airlines werken ruim vierhonderd mensen. Jaarlijks vervoert de maatschappij bijna 700.000 mensen.

    De Belgische maatschappij, met thuishaven in Antwerpen, vliegt vanuit diverse bestemmingen in de Benelux en Groot-Brittannië naar Londen City Airport. Op dit vliegveld is het inmiddels de belangrijkste speler geworden.

    CityJet

    VLM Airlines zal actief gaan samenwerken met CityJet, een onderdeel van Air France, dat ook vanuit Londen City opereert. "Onze netwerken vullen elkaar goed aan en zullen Londen City in verbinding brengen met de belangrijkste zakencentra in Europa", aldus topman Geoffrey O'Byrne-White van CityJet.


  • 25 December 2007 - 09:29

    Mein:

    Toch handig dat je dan nu met VLM vliegt!!
    Veel plezier morgen en tot snel maar weer, doeidoei!

  • 05 Januari 2008 - 12:00

    Mein:

    Nou zus, nog 1 nachtje, en je bent alweer onderweg!!
    doeiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 59273

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: