Nieuw Adres - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Nieuw Adres - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Nieuw Adres

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

16 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Ik heb een nieuw adres:

Leonie Guijt
TSU BOX 82217
TROY AL 36082
USA

Hoe dat is aangemaakt is weer een verhaal apart. Mirte en ik dachten er over om een po box te delen en dat het op beide namen zou komen te staan. Wij vragen dat daar, is het mogelijk om dat te delen? nee! Ik zei van ja maar zij ontvangt alleen maar belastingpapieren(tax) Gaat hij het bedrag van de prijs van de po box intikken, zegt hij: "nee je hoeft geen tax over de prijs van de po box te betalen. Hij was niet zo slim. Vorig jaar werd ons verteld dat we de sleutel van die po box moesten inleveren. Zegt hij, nee dat had je nooit moeten doen.. ok. Dus mirte zegt: Sorry we had no idea because it was our first year. Zegt de man: "don't you have a student ID number? Een half uur later was het eindelijk gelukt!

Gisteren heb ik eerst 1,5 uur getennist, daarna naar het zwembad geweest om te zonnen. Daarna nog 1,5 uur gevoetbald met nieuwe menen hier in troy:2 Nederlanders, 2 Belgen, duitser en 2 amerikanen. Daarna zijn we met zijn allen nog uit eten geweest, visrestaurant. Was lekker.

Vandaag kon je voor 25 dollar naar Destin toe en naar een shoppingmal daar.. Hebben we een meeting met coach om 1.30 van 5 minuten waarschijnlijk.. dus we mogen niet. Balen.

Verder weinig te melden, mijn lessen op school zijn leuk, leuke leraren ook.. dus komt wel goed.

Hoe is het met iedereen?

Groetjes leonie

• 16 Augustus 2008 - 22:10

Heleen:

Joh,je kan zelf wel een shoppingmal beginnen!!!! Hoe krijg je dat dan allemaal weer mee naar huis? Heb je al nieuwe foto,s?Wist trouwens niet dat je oesters lust.Smokey komt nu hevig mauwend naar boven,moet mij hebben.O,hij is weer op weg naar z,n schoenendoos.Achterlijk beest. xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Augustus 2008 - 08:51

Mein:

Hoi zusje...
    en...is het gelukt?? (je snapt het wel! ;-) ).
    Ga zo weer Wacko bijvoeren... er lag gisteren een haarbal midden in de kamer, had nog nooit zo'n ding gezien. Bleh!!
    Groetjes!

• 17 Augustus 2008 - 19:41

Jolanda:

He Leo,

Hoorde vandaag van je ma dat je het weer naar je zin hebt. We hebben je van het weekend wel gemist op strand, was een beetje stil zonder je. Wij gaan morgen ook weer aan het werk ... natuurlijk helemaal geen zin in.
    Eingelijk een paar uur te vroeg maar alvast gefeliciteerd met je pa. Je ma had al gevraagd of je de foto's van het super zeilteam wilde doormailen aan haar. Mocht je dat nog niet gedaan hebben kan je ze ook aan mij mailen jolandaguijt@casema.nl
    ben erg benieuwd. Spreek je snel en doe je best.

Dikke kus; ook van Theo

• 18 Augustus 2008 - 05:18

Annemarie:

He Zussie!

Vond 't gezellig hoor dat je kwam logeren ;-).

Begreep van mamma dat je al een goede vlucht had gevonden, alleen nu de vraag of je in A'dam je spullen krijgt! Hihi.
    Nou groetjes en tot over 5 weekies!
    Liefs, Annemarie

Ps; gefeliciteerd met pappa!

• 23 Augustus 2008 - 16:05

Mein:

Hoihoi, opa vraagt hoe het met popeye de sailorman gaat!! met hem gaat het goed.... doeiiiiiiiiiiii

• 23 Augustus 2008 - 23:17

Heleen:

Hoop dat je niet al te lang in die schuilkelder hoeft te zitten.
    Fay trekt nu over jullie heen,gaat vrij langzaam.Er is zelfs floodwarning bij jullie.Hoor het allemaal wel.Je beleeft heel wat.
    Ga nu slapen,het is ondertussen kwart over 1 geweest.
    dikke zoen