Terug in America - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Terug in America - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Terug in America

Door: leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

13 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Maandag ben ik weer aangekomen in Amerika. Ik ben toen vrijwel gelijk naar bed gegaan omdat ik moe was. Gisteren moest ik heel veel regelen. Sleutel/eten/schoolrooster/boeken ophalen/kamer inruimen etc.. geen tijd voor een bericht gehad dus!

Gisteren heb ik ook 4 Nederlanders gezien.. Ik zat op mijn kamer.. ik hoor nederlands gesproken worden op de gang. Vervolgens ren ik mijn kamer uit en schreeuw.. heeeeeeyyyyy!! Die gasten keken me aan of ik gek was, wisten natuurlijk niet dat ik ook Nederlands was. Daarna zouden we met die nederlanders en schoolbus naar wallmart gaan, inkopen doen. Stonden we te wachten voor die bus, komt er een braziliaan aan uit het tennisteam. Jaa we hebben een meeting, je moet daar verplicht naar toe. Ik balen want wilde inkopen doen.. Die meeting sloeg nergens op, zeiden dat we allemaal hard moeten studeren bladiebla.. maaaaaar... Heb een onwijs cool shirtje gekregen!!

Anyway, vandaag heb ik meer tijd voor een bericht aangezien ik traditioneel mijn 1e les heb gemist. Deze keer heb ik me niet verslapen.. maar was ik achteraf nog best wel duf. Ik was een beetje laat mijn bed uit gestapt, om vervolgens vluchtig op mijn rooster te kijken in welk gebouw en welk lokaal ik zou zitten.. Vluchtig zag ik dus dat ik in lokaal 219 zat.. Ik er naar toe.. is lokaal 219 de mannen wc!!! Ik daar vragen, maar op die verdieping hadden ze niet van die leraar gehoord. Ik had het al weer gehad en ben lekker weer mijn bed in gestapt. Bleek het achteraf 119 te zijn, verdieping lager.. verkeerd op mijn rooster gekeken, maar ach, spijbeluur nummer 1.

Verder alles goed met me. Ik walg alleen van dat eten hier, alleen die lucht al. Ik zal er wel weer aan wennen..

Ik moet zo weer naar school dus ik ga opschieten, zal snel weer een berichtje schrijven.

Groetjes leonie

  • 13 Augustus 2008 - 17:34

    Heleen:

    Je moet ook Leo heten om zoiets te overkomen.Weet je in ieder geval hoe een herentoilet eruit ziet.Ga je toch zelf koken als het je niet aanstaat?Ga zo ff naar de vlietloop kijken.Gelukkig hoef ik niet meer weg,want alles is afgesloten.{iedereen heeft z,n auto weggehaald,maar daar heb ik natuurlijk weer niet aan gedacht}.Spreek je snel.XXXXXXXXXX

  • 13 Augustus 2008 - 18:35

    Petra:

    Hey Leo,

    Zo, zit je er weer. Heel veel succes & plezier weer he en ik ga je berichtjes weer lezen :)

    X. Petra

  • 13 Augustus 2008 - 18:35

    Petra:

    Hey Leo,

    Zo, zit je er weer. Heel veel succes & plezier weer he en ik ga je berichtjes weer lezen :)

    X. Petra

  • 16 Augustus 2008 - 16:39

    Iris V Duijn:

    Haha je zal het ook nooit afleren he om te laat te komen of gewoon niet :P!! Geweldig!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 59266

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: