Kort bericht - Reisverslag uit Charlotte, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Kort bericht - Reisverslag uit Charlotte, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Kort bericht

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

07 Januari 2008 | Verenigde Staten, Charlotte

hoihoi,

Het is nu 2.15 Nederlandse tijd. Ik vlieg over 1,5 uur pas naar Montgomery. Vanuit Montgomery is het nog een uur naar huis.. als ik niet op mensen hoef te wachten op het vliegveld. Een lange reis dus. Ben nu al moe. Vlucht van Amsterdam naar Philadelphia was wel oke. Vloog met nog een meisje die ook in Amerika tennist, was wel toevallig.

Ik heb echt genoten van mijn 3 weken thuis. 8 mei kom ik in principe weer terug.. maar ik probeer 5 dagen eerder te komen...

Sorry ben inspiratieloos.. ben zo moe. Maar ja.. k ben nog niet neergestort dus..

dikke kus

leooo

  • 07 Januari 2008 - 02:39

    Thomas:

    Hey Leo, ben nog eventjes op. Goed te horen dat je er alweer bijna bent! Wilde je nog uitzwaaien vanmorgen, maar volgens mij waren ze mij vergeten te roepen! In ieder geval een lieve groet uit het koude NL.

  • 07 Januari 2008 - 08:29

    Henk:

    Nou Leo,
    Geniet nog maar lekker van je avontuur.
    Pas goed op jezelf want we kunnen je nog goed gebruiken.
    Ben uiteraard benieuwd naar de nieuwe sappige verhalen....

  • 07 Januari 2008 - 10:55

    Annemarie:

    He zussie!

    Voortaan wel je telefoon opnemen hoor!! Ik je nog gauw bellen op zondagmorgen voordat je in 't vliegtuig zat, maar nee hoor; geen gehoor!
    Ben je alweer een beetje gewend daar??

    Liefs,
    Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Charlotte

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 59273

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: