Tornado - Reisverslag uit Charlotte, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Tornado - Reisverslag uit Charlotte, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Tornado

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

11 Januari 2008 | Verenigde Staten, Charlotte

hoihoi,

Ik ben weer terug in Troy. Ik heb echt en hele leuke tijd gehad in Nederland.'S morgens gewoon overheerlijke ontbijtjes.. lekker hollands eten.. t was echt leuk. Ik heb zelfs geschaatst op natuurijs!! lucky me! Toen ik aankwam op schiphol stond het team van hello goodbye er gewoon. Gelukkig waren ze net weg toen ik door de deuren kwam.

Verder heb ik een goede vlucht terug gehad. Ik zit nu al weer een paar dagen in Troy. De 1e dagen waren saai omdat niemand er nog was. Nu is het echt weer gezellig.

Ik had gepland om vanavond een berichtje te schrijven maar het liep anders. Om half 10 ofzo ging het luchtalarm. Er komt een storm naar ons toe met allemaal tornado's. We zaten echt een tijd in de schuilkelder. Nu zit ik weer op mijn kamer maar het regent en ontweert echt als een gek. Ik volg het nieuws en ze laten elke keer troy zien van alle regenval.. maar ja we zien het wel weer.

Vandaag heb ik de kleding gekregen. De maten had ik vorig jaar opgegeven.. ik kwam vandaag tot een verschrikkelijke conclusie. De helft van de kleding pas ik niet meer. Ik probeer dus even op dieet te gaan hihi. Morgen krijg ik mijn rackets volgens coach.. ik ben benieuwd.

De school bevalt ook.. ik heb hele leuke leraren dus dat komt wel goed.

Vandaag heb ik voor het eerst weer getraind. Was leuk. GIster en eergister heb ik al een half uur hard gelopen en gefitnessd. Volgende week vrijdag vertrekken we naar athens. Ik heb er echt zin in!

Ik ga maar even me kamer opruimen, hard nodig hihi. We moeten zo toch weer naar beneden.

Hoop van iedereen wat te horen, vind ik erg leuk.

groetjes leonie

  • 11 Januari 2008 - 14:38

    Heleen:

    Moest je vannacht de schuilkelder nog in?Waren zware buien die over trokken.Kan je je kleren niet met iemand ruilen? Heb je als je denkt dat je maat 34 blijft houden.Waarom moest je al zo vroeg terug zijn als je toch niet trainde? Snap geen hout van die lui.
    Waarom heb je geen mooie sneeuwfoto van de vliet erop gezet? Kan je je schaatsfilmpje niet op site zetten?
    Genoeg vragen..........meestal reageer je er toch niet op.
    enne.....er staat dat je nu in Charlotte zit,vlg mij zit je in Troy......
    Ja,ja,ik stop al........

    dikke zoen

  • 11 Januari 2008 - 16:12

    Leonie:

    hoi mam,

    Nee we hoefden niet weer de schuilkelder in. Kleren kan ik niet ruilen. Ik laat het wel in de verpakking en neem ik het mee naar ned.. misschien kan ik het ruilen in een winkel als ik geluk heb. Mark moet schaatsfilmpje nog sturen. Foto van de vliet komt eraan.. dont worry. Veel antwoorden he? hihi.

    groetjes

  • 12 Januari 2008 - 12:51

    Marky:

    hey liefie,
    sorry van mijn late reactie maar wat een leuke fototjes hihi !!
    nog maar 11 daagjes en dan zit ik in troy haha kan het me nog niet voorstellen maar het wordt zeker toppie!!

    ik ga weer even verder leren,

    joentje

    xxxxxxxxxx

  • 12 Januari 2008 - 16:06

    Annemarie:

    Ha zussie,

    Nog een optie: de kleding aan mij geven ;-)

    Hoop dat 't goed met je gaat!!
    Binnenkort maar weer ff voipbusteren (=bellen!)

    Kus, Ann.

  • 15 Januari 2008 - 17:19

    Thomas:

    You've got mail. Laat even weten als het niet juist is aangekomen. Dag schat!

  • 16 Januari 2008 - 17:57

    Heleen:

    Jammer dat het geluid niet bij je video filmpje zit.
    Goeie reis morgen en heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!
    Je kan altijd nog gaan schaatsen........... dikke kus

  • 16 Januari 2008 - 19:06

    Marky:

    ik heb wel geluid!!! dat is de nieuwe commentator van nederland 2, ik vind hem best wel goed ook al zeg ik het zelf ;) die jongen heeft er verstand van :P

    hoe is het in rijnsburg??

    kusje

  • 18 Januari 2008 - 03:03

    Leonie:

    hoihoi,

    K zal snel weer een berichtje achter laten. Ik zit nu in athens.. we spelen hier een toernooi. Vanmiddag heb ik me nieuwe wilsons gekregen.. zijn echt cool. Ik kan geen foto's maken.. moet nog ff een camera kopen hier. K moet nu naar bed.. k hou jullie op de hoogte.

    x leo

  • 23 Januari 2008 - 10:31

    Heleen:

    Mark ging om 10.49hr de lucht in ipv 10.55hr.Veel vluchten waren vertraagd,maar de zijne gelukkig niet.
    Ben je al zenuwachtig?

    kus

  • 24 Januari 2008 - 16:13

    Marky:

    hey hey, hier vanuit het zonnige troy haha het regent pijpenstelen ;) maar leo heeft een beetje van de campus laten zien en gegeten bij saga...borden wassen ze scheinbaar nooit af haha en we hebben een wafeltje gegeten...
    we gaan straks op weg naar toernooi...

    xusjes voor iedereen

  • 25 Januari 2008 - 22:29

    Heleen:

    Heb site gevonden waar ik je life kan volgen,elke 2 min update.Zag dat je dubbel met Mirte 8-3 gewonnen hebt!!! Succes verder.

    kus

  • 25 Januari 2008 - 23:52

    Heleen:

    Ga nu naar bed.Zag dat je hele lange eerste set had en 7/6 verloor.Jammer.Zie morgen wel hoe het afgelopen is. kus

  • 29 Januari 2008 - 13:31

    Leonie:

    hoihoi,

    Markie is hier. Vandaag gaan we naar het strand toe.. het is best lekker weer.. aan het einde van de middag rijden we naar new orleans.. ik heb er zin in!! Sorry ik zal snel een bericht achter laten.. met foto's!

    xx leo

  • 29 Januari 2008 - 21:53

    Mein:

    Hoi siss,
    we wachten op een nieuw bericht! En le wil een keer bij je komen kijken als je gaat schaatsen!! Hij is onder de indruk van het filmpje...
    Ik ga snel weer slapen, morgen weer een dag!!
    Groetjes! Mein en Le

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Charlotte

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 59266

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: