Druk druk - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Druk druk - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Druk druk

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

06 Februari 2008 | Verenigde Staten, Troy

hoihoi,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Dit semester is echt druk. Elke week mis je wel een paar dagen school omdat je een toernooi speelt. We zijn in georgia geweest.. staat top 10 van amerika.. we verloren.. we hebben ook tegen clemson gespeeld.. staat ook top 10.. verloren we ook maar we speelden heel goed.. echt alle wedstrijden waren close.. we hebben ook tegen south carolina gespeeld, jacksonville, missisippi.. geen tijd om een bericht te schrijven!!

Dit is eigenlijk pas mijn 2e bericht. Alles wat ik nu doe hier begint een beetje normaal te worden.. het klinkt best wel heel erg verwend. Maar ja.. het is normaal om vaak in een hotel te liggen, uit eten te gaan.. echt erg eigenlijk! Ondertussen heb ik mijn wilson rackets gekregen en hebben we de kleding gekregen.. wel cool allemaal.

Mark is zaterdag vertrokken nadat hij hier 8 dagen was. Het was echt een hele mooie tijd. Het 1e weekend speelde we tegen south carolina. Hij is met ons mee geweest. Eerst zei coach tegen mij dat ik alles voor m moest betalen.. hotel etc. Uiteindelijk zei coach dat hij bij de assistent coach in de kamer kon slapen. Die volgende dag speelde mark een partijtje tegen die assistent coach. Hij is altijd nr 1 van het herenteam hier in troy geweest en mark won. Sindsdien was coach onwijs aardig tegen mark en betaalde echt alles voor hem.. stomme amerikanen.. maar was wel heel aardig. Het was wel gek want ik mocht niet met mark in de auto en ik mocht niet op mark zijn hotelkamer komen.. ik zag hem echt alleen op de tennisbaan.

De dinsdag daarop wilden we weg. Ik had coach proberen te bereiken.. lukte niet.. dus ik dacht.. we peren m gewoon!! We zijn eigenlijk zonder wat te zeggen weg gegaan. Ik had m een mailtje gestuurd. Nadat we een auto hadden gehuurd reden we naar pensacola beach.. was echt onwijs cool.. we hebben daar ook geshopt.. Sta ik een een pashokje.. coach op de voicemail van mark!! haha! Viel nog wel mee met de boosheid.. maar was echt zo van dat kind moet naar school.. maar ach hij is me vader niet.
Shoppen was echt relax.. we hadden namelijk een outletstore gevonden.

Die avond zijn we naar new orleans gereden. Onderweg zijn we gestopt in een chinees restaurant. Daar lagen gewoon hele krabben.. ik had dat nog nooit gegeten dus ik dacht.. proeven maar! Maar ja.. aangezien mijn moeder me nog nooit heeft geleerd hoe ik een krab moet eten zette ik me mes er maar in!! Na 4 minuten dat ding open proberen te maken raakte me geduld op.. en ja hoor.. boem! Die hele krab sprong uit elkaar... zat over me gezicht.. trui.. en al die chinezen daar kijken van wat is die aan het doen. Uiteraard is het vastgelegd op video. Niet geheel vreemd.. omdat er altijd wel wat gebeurd. Paar dagen ervoor probeerde ik bijvoorbeeld een fles cassis open te maken.. en ja hoor.. k spoot de hele kamer onder.. dus leo dweilen.. ook vastgelegd op video.

Maar ja die avond kwamen we aan in new orleans.. was erg mooi.. hele hoge gebouwen. We zijn toen door de straat gelopen met alle uitgaansgelegenheden.. was echt heel erg leuk. Die dag erna hebben we even geshopt.. (droomschoenen gekocht) new orleans bekeken.. en toen gingen we de schade bekijken.. allemaal foto's gemaakt. Het was echt geweldig. Mark was alleen kapot toen we terug kwamen. Hij had 1000 mijl gereden.

Uiteraard zijn we de dag daarna naar montgomery gegaan.. we mochten een auto lenen van mensen hier in troy. Hebben weer echt coole kleren gekocht.. Maar ja.. toen wilden we terug rijden maar het onweerde. We reden weg.. de onweer sloeg in serieus 20 meter van ons vandaan. Je zag allemaal vonken en daarna stond onze auto gewoon te trillen.. was zo gek. Toen wachtten we voor het stoplicht gebeurde het weer. Vervolgens begon het zo hard te regenen dat we even gestopt zijno m wat te eten. De weg terug was echt verschrikkelijk.. pikke donkere weg en het onweerde als een gek.. was echt eng.. markie was echt uitgeput.

Morgen gaan we naar florida. We gaan spelen tegen de nr 3 van amerika.. ben benieuwd.. heb er wel zin in.

Ik ga naar bedje want ik ben moe. Hoe is het met iedereen?

xx leo

  • 06 Februari 2008 - 08:23

    Heleen:

    Sorry Leo,maar hier is verse krab niet te betalen!!!!! Moet je naar Australie gaan,kan je ze zelf vangen.Denk dat je ze gewoon met je handen moet pellen,net als garnalen.
    Leuk dat we weer wat weten,hoor de rest wel van Mark.
    Succes in Florida.
    Dikke zoen

  • 06 Februari 2008 - 09:17

    Heddy:

    eey leo,

    nou klinkt allemaal weer super gaaf. Leuk dat mark er ook even was. Mijn operatie is goed gegaan.

    kus

  • 06 Februari 2008 - 12:47

    Hanky:

    Heej Leo,
    goed om te lezen dat het goed gaat.
    Hier gaat het alweer kriebelen om naar buiten te gaan.
    Nog 2 mnden voor de competitie.
    ga met de wedstrijdgroep op zondag op het strand trainen (je bent de eerste die het weet hihi)Twee weken geleden ook gedaan,heb het vermoeden dat ik zelf het langst stijf ben geweest..sssstttt.
    ANYWAY,nog heel veel fun en ben benieuwd naarn je volgende avontuur.

  • 06 Februari 2008 - 12:48

    Petra:

    Veel succes weer daar Leo!!

    Groetjess,
    Peet

  • 06 Februari 2008 - 21:45

    Marky:

    hey moppie,

    leuke fototjes hebben we gemaakt he!!! het was echt top daar, die 1000miles zou ik zo weer rijden om die 2 dagen opnieuw te beleven ;)

    zijn je nieuwe schoentjes eigenlijk al versleten??

    ik spreek je snel lieverd,

    kusje

  • 07 Februari 2008 - 02:36

    Leonie:

    hoihoi,

    Ik ben nu in florida. Zit nu samen in hotelkamer met mirte. Zat er een kaartje op de deur.. kosten van de hotelkamer.. 300 dollar per nacht! Vanmiddag hebben weg getraind, er is een hele grote tribune en de banen zijn omsingeld met palmbomen! Echt cool hier. We zijn trouwens levend aangekomen. Wat een weer onderweg zeg. Je kon helemaal niets meer zien door de stortregen. Gelukkig geen tornado's gezien. Hoorde dat er al 50 doden waren door de tornado's hier. Morgen spelen we pas om half 3.. het is ongeveer 5,5 uur rijden.. dus we zullen wel laat terug komen in troy.

    Ik ga slapen

    leo

  • 07 Februari 2008 - 08:18

    Mein:

    Hé zusje,
    klinkt wel weer heel erg leuk, wat je allemaal aan het doen bent. Geniet ervan en sla ze van de baan!! Hier wordt het ook eindelijk weer lichter 's morgens, héérlijk!!
    Groetjes! Meintje

  • 11 Februari 2008 - 06:16

    Leonie:

    The only match that went three sets on the afternoon was claimed by the Trojans’ Arres Marine, playing for a suspended Leonie Guijt.

    Ik maak ook wel overal vrienden, pff

  • 22 Februari 2008 - 11:52

    Annemarie:

    Gefeliciteerd met mamma!
    Liefs,
    Ann.

  • 26 Februari 2008 - 20:50

    Cees:

    He Le,

    Wanneer schrijf je weer eens wat?
    Hier gaat alles goed. Julius kan zijn naam zeggen, wat heel lief klinkt, en Feline gaat als een zonnetje.

    Groetjes,
    Cees

  • 04 Maart 2008 - 21:27

    Kangaroo:

    Wat *ik* vandaag heb zien lopen...

  • 05 Maart 2008 - 14:26

    Mein:

    Nou, die kangaroo zag ons zeker lopen, of in de auto zitten!!! Hahahaha!! Het is hier heerlijk, 30 graden!!
    We genieten volop, leuk om iedereen weer te zien. Zaterdag is de bruiloft, zondag gaan we naar Busselton, leuk huisje gevonden, voor een weekje...
    Allemaal leuk, groetjes aan iedereen! Mein en Le

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 59265

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: