Al weer op de helft - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Al weer op de helft - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Al weer op de helft

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

06 Maart 2008 | Verenigde Staten, Troy

hoihoi,

Alles gaat goed hier hoor. Heb het alleen wel druk.. weinig tijd om wat te schrijven.. Ik schrijf ook niet meer over alles, alles is normaal geworden.

Even denken wat er ondertussen is gebeurd.. Veel toernooien gespeeld natuurlijk.. in het begin van het semester ging het niet zo goed, maar nu gaat het gewoon weer als vanouds..

Verder heb ik een camera gekocht.. dus ik kan weer bericht geven van alles!

Ondertussen is er 1 dag geweest met erge tornado's dat we 3 uur beneden moesten zitten. Er was een tornado echt heel dicht bij de campus. Later ook schade gezien. Reden we onderweg naar een toernooi en wees coach het aan. Je ziet dan gewoon een bos.. dan een deel geen bomen.. en dan weer bos.. wel gek.

Ik heb besloten om langer in amerika te blijven.. Ik wil alleen wat anders zien dus ik denk dat ik naar California ga.

Aankomende week heb ik vakantie (springbreak). Zaterdag en zondag moeten we wedstrijden spelen. Maandag hebben we 1 dag vrij dus ik ga denk ik naar destin toe.

Het weer is best wel goed nu.. ben al best wel bruin.

Weinig te melden verder.. over 2 maandjes al weer thuis.

Zusje hoe is het daar in australie? Echt onwijs cool.. email me als je tijd hebt..

Hoe is het met iedereen?

xx


  • 06 Maart 2008 - 07:51

    Annemarie:

    He zussie!!
    Goed om van je te horen. Hier in Eindhoven is alles oké!
    Geniet daar en we bellen gauw weer ff!
    Liefs, Ann.

  • 06 Maart 2008 - 08:19

    Heddy:

    heey Leo,

    Leuk om weer wat te horen van je !
    Ga je nog comp. spelen voor unicum ? Poule indeling staat op de KNLTB site !
    Geniet lekker van het weer :), want hier is het helemaal niks.

    xxxx

  • 06 Maart 2008 - 09:07

    Rob:

    dag leonie,

    dacht al dat de tornado's alle communicatie hadden verhinderd. krijg je ook wel eens cijfers of grades? ben lekker vrij, maar rot weer om te fiersen of zo.
    zolder bijna!! af Troy basketball record 13-19 niet goed spelen nu in een vrij klein toernooi, niet in NCAA final 64 jammer had ik ze kunnen zien. groetjes rob

  • 06 Maart 2008 - 12:19

    Henk:

    heej leo,

    goed om te lezen dat het goed
    wij zijn natuurlijk al volop in voorbereiding.Wat me een beetje verontrustte is dat ik las dat je later wilde terugkomen.
    Betekent dat dat je op de vierde zondag niet terug bent?

    Laat me het even weten,

    Groeten,
    Henk

  • 06 Maart 2008 - 16:18

    Leonie:

    Hoi henk,

    Hoest? Ik ben hier 1 mei klaar met school, 8 mei gaat mijn vlucht. Ik kom niet later thuis, maar wil wel voor meerdere jaren in amerika blijven. Wanneer is de 4e competitie zondag?

    Groetjes

  • 07 Maart 2008 - 01:36

    Mein En Le:

    Hai little siss....
    one more day till the wedding!!
    En dan gaan we lekker een weekje down south, heerlijk!! Morgenochtend gaan we eerst boating (krabben vangen!) en dan 's middags is de bruiloft.
    Leuk hoor, super leuk om iedereen weer te zien.
    Vandaag is ome anton jarig, dus we gaan er zo naar toe, en dan lunchen we daar met zijn allen...
    hou je op de hoogte en zal snel wel wat foto's sturen!
    xxxxxxxx

  • 07 Maart 2008 - 12:45

    Ann:

    He meintje en le,
    Vlucht goed gegaan!??
    Groetjes aan de familie daar!

    Liefs, Ann.

  • 07 Maart 2008 - 18:01

    Rob:

    dag le en mein,

    doe ze de groeten en veel plezier
    groetjes rob

  • 14 Maart 2008 - 20:02

    Leonie:

    hoihoi,

    Het is springbreak en een wedstrijd is niet doorgegaan.. daardoor hebben we tot maandag vrij gekregen. Ik ben nu in panama city.. ligt aan het strand. Echt the place to be during spring break. Zal maandag een berichtje plaatsen met foto's.

    Groetjes leo

  • 18 Maart 2008 - 21:39

    Webmaster:

    Welke maandag?

  • 21 Maart 2008 - 07:49

    Mein:

    He zusje!! Heel veel beterschap!! Hoop dat die antibioticakuur je er weer snel bovenop helpt!!
    doeiiiiiiii

  • 21 Maart 2008 - 11:48

    Ann:

    He zus, leuk nieuws allemaal he ;-) !!
    Nu hopen dat jij weer gauw opknapt!!
    Hou je taai he!!
    We bellen anders dit weekend nog ffies.
    Liefs!!
    Annemarie

  • 22 Maart 2008 - 18:25

    Opa:

    de groetjes van opa, bij deze beterschap! En hou je taai he!

  • 24 Maart 2008 - 10:56

    Mein:

    Zus, ze zijn onderweg hoor!! 10.25u vertrokken... doeiii

  • 24 Maart 2008 - 19:30

    Rob:

    De familie flodder in America part 1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 59264

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: