Ouders in Amerika! - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Ouders in Amerika! - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Ouders in Amerika!

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

26 Maart 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Maandag om 19hr amerikaanse tijd zijn mijn ouders aangekomen in Amerika!! Eigenlijk zouden ze om 16.38 aankomen. Maar.. die vlucht bleek niet te bestaan!! We moesten dus even wachten. Een zweedse vriend was mee, hij heeft een auto. Zonder auto kun je hier echt niets in Amerika.

Ik heb een filmpje gemaakt van toen ze aan kwamen vliegen. Het was echt een heel klein vliegtuigje van delta.. dus ik dacht echt van oooh dat mijn moeder daar in zit.. omdat ze het nogal heel fijn vindt om te vliegen hihi.

Vervolgens zijn we naar troy gereden. Even wat gegeten op de campus, maar ze waren natuurlijk heel moe. Daarna een heel goedkoop hotel gevonden.. en zijn ze gaan liggen.

Vandaag ging ik naar hun hotel toe en gingen we naar het autoverhuurbedrijf.. auto gehuurd. Vervolgens liet ik ze nog even de campus zien en toen moest ik naar mijn les. Na mijn les ben ik gaan trainen.. en zijn ze even gaan kijken. Ondertussen zijn ze al bruiner geworden dan dat ik ben. Halverwege de training zijn ze een bakje koffie gaan drinken op de campus.. hadden het wel naar hun zin volgens mij. Vanavond zijn we naar de chinees gegaan, was gezellig. Nu zitten ze weer in een hotel.

Morgenochtend vroeg vertrekken ze naar het strand in florida, Destin. Geen gek idee aangezien het de hele week 25 graden of meer wordt. Zaterdag is er alleen een kans op tornado's.. Maar ja.. mijn moeder houdt daar wel van, ramptoerist.

Eigenlijk is dit berichtje een beetje voor jullie broertjes en zusjes.. en familie! Het gaat goed met de guijten in Amerika.

Met mij gaat verder ook alles goed hier. Ze gaan nu voor 3 dagen ofzo naar destin. Vrijdag gaan ze naar mississippi om naar een wedstrijd van mij te kijken.. echt leuk. Ik ben vrolijk!!!

Hoe is het met iedereen?

xx leo

  • 26 Maart 2008 - 07:27

    Heddy:

    Leuk dat je ouders eer zijn leo !
    Geniet er van en zie je met de competitie !

    xx

  • 26 Maart 2008 - 07:52

    Mein:

    He zusje!!!
    Mooi dat ze het naar hun zin hebben!! Wow, ik zou wel mee willen naar dat strandje, ben weer begonnen met werken... Maar goed, moet ook gebeuren!

    Groetjes!!

  • 26 Maart 2008 - 12:07

    Rob:

    flodder in america deel 2
    ps heleen de fiets is verzekerd
    zou jij dit betalen?
    veel plezier

  • 27 Maart 2008 - 15:03

    Leonie:

    hoihoi

    Ze zitten nu lekker te bakken op het strand in florida. Vanavond gaan ze volgens mij winkelen in een outlet store. Morgen speel ik een wedstrijd.. en dan komen ze kijken. Echt leuk. Ze vroegen hoe het met iedereen is...

    xx

  • 27 Maart 2008 - 15:37

    Mein:

    Hoihoi!
    Goed te horen dat ze genieten! Hier gaat alles prima...ik ben weer lekker aan het werk. Thomas is heerlijk aan het koken (vindt zijn eigen brouwsels lekker!) en gaat iedere dag op tijd uit bed voor de poes.
    Verder gaan we zondag rode kool eten met zijn allen in Rijnsburg, gezellig he!
    Groetjes!

  • 27 Maart 2008 - 15:37

    Mein:

    Hoihoi!
    Goed te horen dat ze genieten! Hier gaat alles prima...ik ben weer lekker aan het werk. Thomas is heerlijk aan het koken (vindt zijn eigen brouwsels lekker!) en gaat iedere dag op tijd uit bed voor de poes.
    Verder gaan we zondag rode kool eten met zijn allen in Rijnsburg, gezellig he!
    Groetjes!

  • 28 Maart 2008 - 15:01

    Leonie:

    Vandaag spelen we een wedstrijd in mississippi. Ik zit voor het eerst bij gastouders ipv hotel. Bevalt aardig moet ik zeggen. Gisteren de hele avond gepoold.. ze hebben hier een pooltafel. Verder heb ik nog nooit zo'n groot huis gezien.. zwembad ligt er ook aan vast.

    Hou jullie op de hoogte

    groetjes leo

  • 28 Maart 2008 - 21:22

    Cees:

    Had je moeder geen 'Annemarie in Panda' neigingen toen ze moest opstijgen? Alles gaat hier goed: Feline heeft meteen maar 2 ondertanden gekregen...

  • 29 Maart 2008 - 12:10

    Mein:

    Nou zus, ben wel benieuwd naar foto's dan! Hoe zijn je wedstrijden gegaan? had je nog 2 zenuwachtige fans aan de kant? hihi!
    Ga nu ff naar de markt, RODE KOOL kopen! Lekkerrrrrrrr.
    Heb gisteren opgepast op Cindy, lachen joh! Nou, spreek je snel weer, doeiiiii

  • 30 Maart 2008 - 03:21

    Heleen:

    hallo,

    We zitten nu in Hattiesburg, in een villa bij de internist waar leo en mirte logeren. Hij nam ons mee uit eten naar een heel luxe restaurant. Hadden vanmiddag al terug gegaan maar het regende. Ze moeten nu morgenochtend spelen. Morgen na de wedstrijd gaan we weer terug naar troy. Woensdag gaan we naar mobile waar leo donderdag speelt. Zij mag daarna het hele weekend bij ons blijven. We gaan dan trekken langs de kust. Jullie zijn weer op de hoogte. De tijd vliegt hier. Hoop dat alles goed gaat!? Het bevalt mij in ieder geval prima hier.

    Allemaal de groetjes.

    Heleen

  • 30 Maart 2008 - 21:05

    Niels:

    Leuk ! En hoe vind pappa het ? Goed het engels jullie nog een beetje goed af ?

    Hier alles goed. Ik ben gisteren samen met opa en Rob uit eten geweest bij de Neefjes. Was erg gezellig. Volgende week gaan we zelfs weer. Meintje, Leander en Thomas gaan dan ook mee.

    Leuke foto's trouwens !

    Groetjes Niels

  • 31 Maart 2008 - 15:02

    Thomas:

    Gaat goed zo te horen. Hier gaat het ook prima. Veel plezier nog de komende twee weken!

  • 31 Maart 2008 - 15:06

    Thomas:

    Trouwens pa, op die foto (Uit eten met gastouder) zie je er ontzettend verbrand uit! Of komt dat van de drank..?!

  • 31 Maart 2008 - 16:20

    Mein:

    Leuke auto hoor!
    Gisteren heerlijk rode kool gegeten! En we hebben de feestlocatie geboekt! Gelukkig maar dat net 3 dagen eerder andere mensen hadden afgebeld...
    Dus het wordt definitief 7-08-2009 zusje!

    Groetjes!!

  • 31 Maart 2008 - 22:05

    Mein En Le:

    Happy birthday to you...
    Happy birthday to you...
    Happy birthday little sister...
    Happy birthday to you!!!!!
    Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray! Hooray!

    Maak er een leuke, gezellige dag van zusje! Have fun! We denken aan je vanaf de andere kant van de wereld!

    Kopje en likje van Kwibus en Wacko!

    Mein en Le

  • 01 April 2008 - 03:44

    Leonie:

    hoihoi,

    Dankje zussie!! In Nederland is het nu na 12 uur.. maar hier nog niet!! hihi!! Mama en papa are doing good. Vandaag hebben we lekker geshopt in dothan. We hebben calvin kleijn overhemden.. 7 dollar. Echt niet normaal hier. Ze hebben ongeveer de halve winkel leeg gekocht.. Maar ja.. ze hebben het naar hun zin! Ben benieuwd hoe het morgen gaat zijn. Mijn 1e verjaardag in Amerika!! Can't wait!!

    Kus leo

  • 01 April 2008 - 07:04

    Stef & Annemarie:

    Zussie!!!
    Gefeliciteerd met je 19e verjaardag!!!!
    Fijne dag met Pappa en Mamma. Doe ze de groetjes,
    Liefs!

  • 01 April 2008 - 11:33

    Ome Henk:

    Hallo Leo

    Een hele fijne verjaardag (ook taart?)
    Heb je genoeg lucht om 19 kaarsjes uit
    te blazen. Op naar de 20.
    Een leuke dag gewenst.
    Ook de groeten aan Arie en Heleen.

    Doei...

  • 01 April 2008 - 12:25

    Guijtjes Uit N'wijk:

    Lieve Leonie,

    Vam jarte gefeliciteerd. Wel ongezellig geen feestje!
    Een leuke dag en de hartelijke groeten aan je ouders. Hebben jullie het gezellig?

    Heel veel liefs van ons allemaal.

  • 01 April 2008 - 12:31

    Rob:

    gefeliciteerd met je verjaardag net thuis uit een zonnig belgie 17 graden
    daar lachen jullie zeker om veel plezier en tot horens groeten rob

  • 01 April 2008 - 13:03

    Smokey:

    Mauw,mauw,mauw....ik wil ook taart!!
    Thomas: doe maar niet, dan gaat hij kotsen!
    Niels: ach geef dat beest wat!
    Thomas: en wie ruimt het dan weer op...?!!?!

  • 01 April 2008 - 17:32

    Jo En T:

    He Meissie,

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Hele fijne dag gewenst. groetjes aan je pa en ma.

    Dikke kus

  • 01 April 2008 - 20:12

    Cees:

    Hoi Leonie,

    Gefeliciteerd! Veel plezier en geniet ervan.

    Groetjes,
    Cees, Miranda, Julius & Feline

  • 01 April 2008 - 20:14

    Cees:

    He,

    Wie is die indiaan op de tweede foto?

  • 02 April 2008 - 10:18

    Annemarie:

    He zussie, nou geniet er maar lekker van. Mam, 7 mei gaan we kijken voor een jurk! 10 uur in Apeldoorn, dus wel lekker vroeg.. Leo, jij mag de volgende keer dan mee! Enne.. volgende week donderdag gaan we al in ondertrouw!
    Liefs,Annemarie

    Ps; Leo op welk nummer en wanneer kan ik jou bereiken?? Ik probeer het telkens eind van de middag bij ons, maar dan is het bij jullie ochtend.. hoor het nog wel.

  • 02 April 2008 - 10:19

    Ann:

    Enne Mam en Pap, zorg je ervoor dat je niet teveel koopt, dan kun je bijbetalen voor het gewicht terug naar Nederland!!! haha

  • 02 April 2008 - 11:09

    Mein:

    Oh zus, ik zal vanavond even mijn paspoort mailen! sorry!

  • 05 April 2008 - 17:43

    Nel:

    Hallo allemaal!!
    Bedankt voor de mooie kaart uit Destin, fijn dat jullie zo genieten!! komen jullie wel terug?

    Groetjes uit Valkenburg

  • 05 April 2008 - 18:52

    Heleen:

    We zijn weer terug in Troy.Erg slecht weer aan de kust,regen,onweer en tornadowarning.We gaan zo naar Montgomery en morgen naar Selma(veel historie).Het is hier sinds een paar min droog.Allemaal de groetjes!!!!!

  • 06 April 2008 - 20:34

    Cees:

    Bij ons verwachten ze vannacht 5 graden vorst, maar geen tornado's gelukkig!

  • 08 April 2008 - 10:45

    Thomas:

    Hey mam, ben wat vroeg met de vraag. Kunnen jullie a.s. zondag de vluchtgegevens naar mij toemailen. Weet ik hoelaat en waar ik moet staan. Vermaak je de laatste dagen daar en ik kijk weer uit naar je kookkunsten! Ben op dit punt vrij creatief onderlegd, lukt alleen niet altijd.. haha! (alles is schoon & netjes en niets is gesloopt!)

  • 08 April 2008 - 19:46

    Mein:

    Hoi pap, mam en Leo!!
    Ten eerste nog de groeten van oma Guijt! Was daar afgelopen zondag met Niels. Ze had jullie kaart gekregen, ik heb hem ook binnen. Ben gisteren en vandaag naar Papendal geweest, longartsendagen, was leuk!
    Ik ben er niet hoor, maandag overdag, moet werken. Kom 's avonds wel even.
    Oh, en Thomas heeft idd gelijk, het ziet er eigenlijk best netjes uit thuis en alles is heel, zelfs de planten leven nog!
    Groetjes en geniet er nog maar even van!!

  • 08 April 2008 - 22:17

    Heleen:

    Thom,we komen maandagmorgen 7.30hr aan als het goed is,vluchtnr kl0722.Als ze tijd heeft schrijft leo vanavond nieuw stukje,heeft het echt druk.Morgen gaan we naar Atlanta.
    Le,alvast gefeliciteerd met je 28ste verjaardag morgen.Denk dat je kaart telaat komt.
    Allemaal weer de groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 59263

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: