De tijd vliegt - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

09 April 2008 | Verenigde Staten, Troy

hoihoi,

De tijd vliegt nu echt met mijn ouders in Amerika. Ik heb het gevoel alsof ze gisteren aan zijn gekomen. Vorige week donderdag zijn we in mobile geweest, ligt aan de kust.. maar het weer was slecht. Zij zijn tussen de tornado's door naar huis gereden. Zaterdag zijn we een dagje naar Montgomery gegaan.. geshopt.. lekker gegeten, was erg leuk. Zondag hebben we een hystorisch plaatsje bezocht, Selma. Bij toeval kwamen we een vrouwtje tegen van de.. hoe zeg je dat.. toeristenorganisatie? In ieder geval.. we hadden geluk. We kregen van haar een boekje waarin een rondleiding stond door de stad. We zijn op een hele mooie begraafplaats geweest, hele mooie huizen gezien uit 1800.. waar ook heel veel films zijn opgenomen. We eindigden bij een gedenkteken van Martin luther King, wilde mama graag zien.

Maandag en dinsdag hebben ze aan het zwembad gelegen hier op de campus. Ze wilden het even een paar dagen rustig aan doen.. van de zon genieten. Ze zijn al poepie bruin vind ik.. maar mama klaagt nog dat ze wit is.

Morgen gaan we naar Atlanta toe. Atlanta is echt een hele grote Amerikaanse stad, dus gaan ze vast leuk vinden. Zoiets hebben ze nog niet gezien. Morgen speel ik daar ook een wedstrijd. De plek waar ik speel, ligt aan de zelfde weg als het graf van Martin Luther King.. dus dat gaan ze bekijken. Verder is er een hele leuke rondleiding achter de schermen van CNN. Dat is ook in Atlanta.. dus erg leuk om naar toe te gaan. Donderdag hoop ik bij ze te kunnen blijven.. als ik niet terug moet naar Troy om te trainen..

Vrijdag moeten ze de auto inleveren.. Vrijdag gaan ze dus nog lekker zonnen. Zaterdag speel ik een thuiswedstrijd.. dus is ook nog een leuke dag.. en dan gaan ze al weer weg.. De tijd vliegt echt!! Als ze weg gaan.. kom ik 3,5 week later ook al naar huis!!

Vergeet ik gewoon over mijn verjaardag te vertellen! Mama en papa kwamen 's morgens.. Heb echt een onwijs mooi armband gekregen waar ik verliefd op ben. Die dag zijn we uit eten geweest. Mijn birthday party was een paar dagen later.. maar echt onwijs leuk. Ik zet wel even foto's op de site..!!
Met mij hier verder ook alles goed. Hoe is het verder met iedereen?

Leander, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Kus leonie

  • 09 April 2008 - 11:10

    Petra:

    Nog van harte gefeliciteerd Leo!!
    Op de 1 of andere manier vergeet ik het nooit; 1 april :P

    Veel plezier en succes de laatste weekjes,

    xx Peet

  • 10 April 2008 - 09:43

    Mein:

    He zusje! Gisteren met Leander uit eten geweest in 'Olivier', een nieuw Belgisch cafe waar je ook kunt eten. Zit in het oude Elisabeth, was echt heel erg leuk en ook goed eten!
    We zien je trouwens wel al snel weer hoor, gek idee dat je dan in de buurt bent,haha!!
    Groetjes!!

  • 11 April 2008 - 10:34

    Annemarie:

    Ha zussie en pappa en mamma,
    Bedankt voor de lueke kaart!! Helemaal vol geschreven!! Stef moest wel even aan je handschrift wennen Mamma, hij moest er echt even voor gaan zitten!! hihi.
    Stef gaat volgende week woensdag naar Amerika, samen met Rob Faasen. Hij wisselt jullie af ;-). Hij gaat van woensdag t/m die week daarna dinsdags. Ik zei al; je moet daar je kleding kopen! Misschien koopt ie daar ook z'n pak wel.
    Ik kom 't weekend weer! Dan zie ik jullie weer. Lijkt lang geleden zeg

    Donderdag zijn we officieel in 'ondertrouw' gegaan. Ze noemen het 'aangifte doen van trouwen'. Kwamen we daar in Best, stond de politie in de gang al klaar! haha. Ik heb er wel even een grapje overgemaakt met Stef.

    Dus zus, mein, je bent nu officieel m'n getuigen!

    Tot snel allemaal!!

    Liefs,
    Annemarie


  • 11 April 2008 - 16:21

    Heleen:

    Thom,vluchtnr is KL0622
    Net auto ingeleverd.Gisteren laat terug uit Atlanta.Naar CNN,Coca Cola en graf en geboortehuis Martin Luther King geweest.Jullie horen het wel.

  • 12 April 2008 - 09:07

    Mein:

    Hallo!! Heb weer heerlijk getennist gisteren en de spierpijn is minder dan vorige week!!
    En het allerleukst, het gaat steeds beter!
    Goeie reis terug en tot maandagavond, Thomas kookt! Wij eten ook mee, doeiiiiii

  • 14 April 2008 - 08:17

    Heleen:

    Om half 9 stapten we vanmorgen de deur binnen.Het begon leuk gistermorgen:Het vliegtuig wilde niet starten!!!De piloot vermaakte ons met amerikaanse moppen en met 1hr vertraging vertrokken we.In Atlanta gingen we weer 50min telaat weg.Nu omdat we niet voor 7hr op schiphol mochten zijn ivm geluidsoverlast.Was prima vlucht,heb heel boek gelezen.Thom kwam ons halen en smokey verwelkomde ons met een "hoop" op de mat.
    Raar om weer thuis te zijn,wil eigenlijk wel terug.Hier moet ik weer gelijk aan de slag,de koffers zijn bijna uitgepakt.Heb nog geen slaap,dus ga weer snel verder.Groet iedereen Leo!!!!

  • 21 April 2008 - 12:32

    Niels:

    Hee Leo ! Hoe is het ?

  • 22 April 2008 - 13:05

    Annemarie:

    He zussie!
    Nog maar 3 weken en je bent er al weer!! of nee, zelfs nog maar 2!!

    Gezellig!!
    Liefs, Ann.

  • 27 April 2008 - 09:08

    Mein:

    In het kader van het aftellen....nog maar 2 weken!!! Doeiiii

  • 28 April 2008 - 19:36

    Lianne:

    Hey Leonie!
    hoe gaat t? Alweer bijna naar huis zag ik! Gaat echt snel zo een jaartje he!
    Hoop dat je nog geniet van je laatste weekjes daar!
    Als je weer in Nederland bent moeten we maar weer een keertje wat afspreken!
    liefs Lianne

  • 05 Mei 2008 - 06:49

    Peter Perton:

    Hoi Leonie,
    van je vader hoorde ik wat over je belevenissen in de States. De foto's geven een mooie impressie en kan me dan ook voorstellen dat de tijd voor je vliegt. Geniet ervan want voor je het weet sta je een balletje op KLTV te slaan.
    groeten,
    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 59273

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: