Laatste bericht - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Troy, Verenigde Staten van Leonie - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: l.bonita

Blijf op de hoogte en volg Leonie

06 Mei 2008 | Verenigde Staten, Troy

Hoihoi,

Ik heb een tijd niets geschreven omdat ik het echt heel druk had met leren. Morgen heb ik gelukkig mijn laatste toets.. en dan vlieg ik donderdag naar huis!!

Ondertussen is er eigenlijk niet heel veel gebeurd. Er is hier een zwembad.. dus daar heb ik vaak gestudeerd, zodat ik nog een beetje bruin werd.

Ik zat even naar mijn foto's te kijken.. Heb weinig foto's van de laatste 3 weken.. Het was echt alleen maar studeren. Laatste weekend was wel erg leuk. Het was het laatste weekend dat iedereen bij elkaar was. Vrijdagavond heb ik gepokerd met vrienden en Zaterdag tennisteamparty, was erg leuk.

Vandaag heb ik gegolfd, was cool. K doe alleen maar leuke dingen volgens mij. Nu nog even studeren voor mijn laatste test.. en dan zit het erop. Ik moet dan alleen alles gaan inpakken omdat ik ergens anders ga wonen volgend semester, krijg het nog druk.

Verder weinig te melden.. Tot vrijdag!!!!

xx Leonie

  • 06 Mei 2008 - 10:30

    Heleen:

    Ik dacht al wie is die jongen........maar je kan goed zien dat het een broer van edje is!!!!!!
    Nog 3 nachtjes!!!!!!!!!!

  • 06 Mei 2008 - 20:40

    Annemarie:

    He zussie, probeer je nog te bellen, maar je hebt het vast druk!
    Nog even en dan zie ik je weer!
    Dit weekend ben ik een weekend weg... dus we zien elkaar ergens in de loop van volgende week!
    Ik geef mamma morgen een cadeautje mee, nog voor je verjaardag!!

    Liefs en tot snel!

  • 09 Mei 2008 - 05:04

    Leonie:

    Ik heb mijn vlucht gemist.. dus moet ik tot de volgende morgen wachten op de volgende vlucht.. k kom dus een dag later thuis. K ben ook altijd te laat...

  • 09 Mei 2008 - 07:13

    Heleen:

    Was toch niet jouw schuld dat die shuttel te laat was? Hoop dat er een plekje is in Philadelphia!!!!!!! Anders vraag je maar of je in de cockpit mag zitten,je reis duurt nu wel lang genoeg!!!!!!!
    Hoop voor je dat je zaterdagmorgen aankomt.Heel veel succes.

  • 09 Mei 2008 - 15:35

    Leonie:

    Hoihoi,

    Sta nu voor de gate te wachten in montgomery, k heb mijn 3 tickets.. dus ik kom gewoon thuis morgen!! see you all soon!!

    xx

  • 09 Mei 2008 - 21:12

    Heleen:

    De appeltaarten zitten in de oven.
    Zag dat je vlucht in Montgomery weer 8min te vroeg vertrok.Goed dat je nu vroeg was!!!!!! Hoop je morgenochtend te zien.Probeer ff te slapen.Goeie vlucht gewenst.

  • 12 Augustus 2008 - 10:25

    Thomas:

    Leo, nog een beetje op tijd aangekomen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Troy

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2009

Back in Troy

05 December 2008

Naar huis

16 November 2008

Nog 3 weken

21 Oktober 2008

Een nieuw bericht!!!

29 Augustus 2008

Orkaan Gustav
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 59270

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2007 - 10 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: